Egy újabb kedvenc a Glue-tól: a Coca-Cola új termékének (Coke Zero) launch kampánya. Az elsődlegesen a 20-30 közötti férfi célközönséget megcélzó kampány kreatívjai a "'Great things in life without the downsides' gondolat köré épültek. A kampányban megjelenő 7 különböző témaverzió hangulat, színvilága teljes egységet alkot (nehéz nem asszociálni magára a Coke-ra ha ránézel), illetve közös bennük a csattanóhoz vezető user interakció (rajtad áll, hogy az életedben a jó dolgokat azok árnyékos oldala nélkül élvezd).
Minimál interakció (húzd meg a kallantyút és tüntesd el a nyávogó és nyálas fiúzenekarokat), cinikus humorral és némi akciófilmbe illő sikoltozással, vérfröcsögéssel.
A full page takeover megbolondítva egy finom egérkövető interakcióval, amelyre a strandot benépesítő gázos arcok zajosan menekülnek (a usertől itt sem vár komolyabb interakciót a kreatív, ellenben ezért cserébe látványos reakciót kínál:)
Egy sima drag és máris felülemelkedhetünk a tömegen és teljes valójában élvezhetjük a koncertet. Közös nagy kedvenc a kreatívban a tömeg és a zenekar árnyainak élethű megmozgatása.
GOOD NIGHTS OUT WITHOUT THE BAD DECISION
És az elmaradhatatlan elem...a nők...vajon a célcsoport melyik tagja nem esett már a "sötétben minden tehén fekete" csapdába és hozott egy party során rossz döntést :)
A kampányban megjelenő további kreatívok itt ellenőrizhetőek: