Volt egy fél órám, hogy végignézzem kedvenc bannerblogom elmúlt havi termését:
interaktív, zenél és még le is köt egy darabig
http://www.bannerblog.com.au/2007/03/dfds_rock_cruise.php
két autós takeoveres (az elsőben user legyen a talpán aki minden feature-t megtalál, a második csak szórja a villámokat de le kell húznom az egeret hogy elmondja az üzenetet)
http://www.bannerblog.com.au/2007/03/infiniti_headlights.php
http://www.bannerblog.com.au/2007/03/audi_pure_power.php
3x nyomtam CtrlF5-öt mire rájöttem, hogy a trükk az hogy nem látszik semmi...
http://www.bannerblog.com.au/2007/03/photography_framing.php
kommunikáljunk az árversenyben másképp:
http://www.bannerblog.com.au/2007/02/land_rover_freelande.php
Egy szinkron megoldás, amelyben tetszik, hogy a user tudja megcsinálni az átkötést. Ellenben nem tetszik a túl leegyszerűsített "néni átsétál és milyen jó neki, hogy becheckolhatott online" megvalósítás
http://www.bannerblog.com.au/2007/02/ba_slide.php
nehezen jössz rá mi a feladat de aztán egyre kíváncsiabban hajtogatsz az üzenetért:
http://www.bannerblog.com.au/2007/02/discover_fold.php
és egy bájos befejezés:
http://www.bannerblog.com.au/2007/02/ikea_tested.php