Az egész azzal kezdődött, hogy ma délelőtt az egyik RSS feedben becsorgott az alábbi url: http://www.freshfootwork.com/
Kíváncsi természet révén kattintottam (talán a szlogen tette More? Yes) és hirtelen belecsöppentem egy komplex kampány legfrissebb elemébe...
Tehát ő a Balerina, a Virgin Money Say Yes kampányának legújabb eleme (ügynökség: Glue). A kampány szlogen (Things get more exciting when you say yes) ezen a minisite-on szó szerint értelmezendő, minden IGEN után a zene, a tánc, a főszereplő egyénisége egyre vadabb, szexisebb lesz. De nem lövöm le, inkább mindenki nézze meg magának.
Amikor megnéztem a site-ot még nem tudtam, hogy egy bank, illetve egy hitelkártya hirdetésével állok szemben ezért egyrészt totál ledöbbentem a záróképen, másrészt kíváncsian kutattam tovább a kampány többi eleme után.
A minisite-on szereplő balerina téma online hirdetései hasonlóan konzervatív hangulatban indítanak, aztán ha igent mondasz a dolgok itt is új irányokat vesznek. A hirdetés egyszerre kombinálja a felhasználói interakciót, a látványos layeres megjelenítést, a zene és a videó hozzáadott élményét.
A kreatívot készítő Glue ügynökség saját bevallása szerint szakítani akart a pénzügyi szolgáltatók piacán unalomig használt kreatív klisékkel....végignézve a kampányban megjelenő 10-15 koncepciót azt hiszem sikerült nekik.